Wij merken steeds meer dat de wachttijden aan de telefoon langer worden. Om onnodig lang te hoeven wachten om geholpen te worden willen wij u een aantal tips geven.
- Indien u recepten wilt herhalen kunt u de receptenlijn inspreken of via www.mijngezondheid.net een account aanmaken om 24/7 online recepten aan te vragen.
- Korte simpele medische vragen kunnen ook via www.mijngezondheid.net worden gesteld middels een e-consult.
- Kom gelieve niet aan de balie met vragen. In eerste instantie is dit niet handig ivm de privacy en ten tweede kan de assistente op dat moment niet de telefoon aannemen en kan het zijn dat ze u aan de balie moet laten wachten ivm de wachtenden aan de telefoon.
- Het drukste is het aan de telefoon op maandag en elke dag tussen 8 en 9 en tussen half 2 en half 3. Probeer dus op andere tijden te bellen.
- Ten slotte nog even de telefonische bereikbaarheid van de assistente op een rijtje; maandag t/m vrijdag
- van 8:00u tot 10:00u
- van 10:30u tot 12:00u
- van 13:30u tot 16:30u
- Voor spoed kunt u 112 bellen of van 8:00u tot 17:00u direct op 1 drukken in ons keuze menu.
Alvast bedankt voor uw aandacht en medewerking!